PRIHATIN: Isteri hilang selepas balik dari kampung

Maklumat ini kami perolehi dari facebook...semoga insan yang hilang dapat ditemui dan sentiasa dilindungi Allah




Nama;Norhayati binti Othman

Umur;31 tahun

Tarikh Kehilangan;26 MAC 2012

Lokasi Kehilangan;Larkin,Johor Bharu.

Mohon pertolongan kepada sesiapa nampak kakak sepupu saya, kali terakhir berada di Larkin, Johor pada 26hb Mac 2012.

Kepada sesiapa yang ada maklumat, tolong hubungi Nurul Salimi,( 0172300442) suami beliau dan Mohd Fuad Bin Othman,0125371841) adik beliau, atau call rumah keluarga di nombor 04-489 1415.

 Info dari suami beliau:
"tima kasih untuk pengatahuan kawan2 saya kali terakhir bersama isteri pada 23hb di kampung bercuti selama 2 hari kemudian kami balik ke tempat bekerja masing2 saya di kl dan isteri di spore.kami ke stesen bas bersama di stesen bas kulim kedah.isteri saya menaiki bas ke spore dan saya ke kl bas yg berlainan.bas saya bergerak pada jam 10.30 malam dan bas isteri bergerak pada jam 09.00 malam.saya sampai kl pada jam lebih kurang 03.30 pagi kemudian isteri saya col dan memberitahu dia dah sampai johor pada jam 05.00 pagi dia ingin menukar bas untuk ke spore kerana bas yang dia naiki perlu ke tmpat lain untuk menurunkan penumpang.oleh kerana dia harus masuk keja pada jam 07.00 pagi dan kemungkinan akan terlewat dia turun di larkin untuk naik bas ke spore...dan itu lah maklumat dari isteri saya yang terakhir saya dapat.kemudian pada jam07.00 pagi saya col sampai ke hari ini tak dapat dihubungi."

 Oleh:Farizal Mustaffa

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner

0 comments: