BERITA PANAS:Benarkah Sultan Brunei bakal berkahwin lagi?

Benarkah perkhabaran yang kami terima setelah menjelajah beberapa blog.Khabarnya Sultan Brunei digosipkan bakal berkahwin lagi setelah baginda menceraikan kedua orang isterinya termasuk bekas personaliti TV3 Azrinaz Mazhar Hakim.

 Kesahihan berita gosip ini tidak dapat kami pastikan..mungkin hanya sekadar gosip je kot. Jika benar pun apa salahnya baginda berkemampuan dari segi kewangan kerana baginda adalah Sultan terkaya dirantau ini.

Blog Malaysia-Instinct memberi laporan seperti disini dan semakin tersebar setelah blog MyNewsHub juga menyiarkan posting mengenai gosip tersebut. 

Sedikit petikan yang terdapat di blog Malaysia-Instinct 

 Nampaknya Sultan Brunei masih tercari-cari pengganti pengubat hati yang masih perit akibat perpisahan Baginda dengan isteri yang ke tiga, Azrinaz Mazhar Hakim Mazhar. Belum pun reda dengan berita perpisahan mengejut ini, rata-rata rakyat Malaysia tertanya-tanya kenapa dan mengapa boleh bercerai ? Apakah Azrinaz menolak tuah atau Sultan Brunei tersalah langkah ? 
 Kini gempar di Brunei dengan berita bahawa Sultan Brunei bakal gantikan tempat kedua isterinya yang diceraikan. Isteri kedua juga diceraikan bersama dengan Azrinaz. Jadi sekarang Sultan Brunei hanya mempunyai seorang isteri iaitu Raja Isteri Pengiran Anak Hajah Saleha. 
 Sultan Brunei amalkan petua orang tua-tua, jangan ceraikan yang pertama kiranya nak kawin lagi, yang pertama tu "punca rezeki".
Apapun kita tunggu jelah apa respon perkhabaran berita dari Brunei.

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner

1 comments: