#MACAM-MACAM : Bra Rozita Che Wan Untuk Dijual?

Macam-macam.....sambil-sambil kami search sana,search sini terjumpa satu gambar macam kat bawah ni.Nak tergelak pun ada dan teruja pun ada hahaha bila tengok gambar tu.

Kalau dah selebriti terkenal tu apa saja yang dijumpai pasti akan dikaitkan dengan nama mereka kan.

Terbaru ni kononnya Rozita Che Wan @ Che Ta mahu jual bra merah yang kononnya lepas dipakai Che Ta ketika menjalani penggambaran drama.

Persoalannya...betul ke bra tu Che Ta yang punya?

Hanya orang yang upload gambar tu saja yang benar-benar tahu.

Kalau betul..agak-agak berapa harga yang tertinggi dibida oleh anda ye?

Layannn.....


Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner

1 comments: