#GAMBAR PANAS~Siswi Bertudung Labuh Miliki Twitter Penuh Gambar Lucah!

Bila ada yang berkata ‘untuk apa pakai tudung tapi buat dosa maksiat’ maka ia adalah satu kenyataan salah.

Ini kerana dosa melakukan maksiat dan dosa tidak menutup aurat adalah dua hal berbeza.

Begitu pun apabila sudah mengenakan tudung yang membawa imej seorang perempuan beragama Islam, maka pikullah tanggung jawab itu sebaiknya.

Jika tidak ia boleh dikira menjatuhkan maruah agama suci ini apatah lagi diri sendiri.

Inilah yang boleh dikatakan terhadap tindakan seorang remaja dipercayai mahasiswi Indonesia yang gemar memuat naik gambar bogel di laman sosial namun tudung kepala tidak pula ditanggalkan.



Pemeriksaan di akaun Twitter mendapati gadis ini bukan sahaja kerap memuat naik gambar bogelnya tetapi tidak segan silu berkongsi gambarnya bersama rakan-rakan kolej.

Jangan terkejut, gadis ini dipercayai menuntut di sebuah institusi keagamaan dan memakai tudung labuh siap berjubah dalam kehidupan seharian!



Malah kalau dilihat wajahnya ketika berpakaian lengkap yang kelihatan naif dan begitu muda tiada siapa akan sangka sisi liarnya begitu dahsyat sekali.


Tidak sekadar mempamerkan bahagian sulitnya yang dah sah-sah berdosa remaja ini turut memuat naik kapsyen yang terpesong dan merendahkan martabat seorang muslimah.



Di mana silapnya sampai jadi begini..

Kalau pun akaun Twitter ini adalah kerja individu tertentu yang mahu mendajalkan remaja ini, persoalan utamanya adalah mengapa begini banyak selfie bogel diambil olehnya – untuk apa?

Apa yang menyedihkan ada antara gambar gadis ini telah dikongsikan di laman sosial hingga menjadi bahan ketawa orang bukan Islam.

Sudah tentu kita tidak boleh menyalahkan mereka apabila penganut Islam seperti remaja ini sendiri telah membuka ruang untuk agamanya dihina.

Mudah-mudahan, tiada gadis tempatan kita tergamak berkelakuan tidak tahu malu sampai tahap seperti ini. – MYNEWSHUB

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner

0 comments: