#PRIHATIN~Adik Nur Zulfa Perlukan Dana Mengubati Penyakit Eczema

Luahan seorang #IBU....
Nama anak saya Nur Zulfa Malaeka binti Zulfakah...umur 7 bulan...dapat sakit eczema sejak berumur 2 minggu... penyakit mula kronilk sejak berumur sebulan.

Saya sudah mencuba pelbagai jenis rawatam tetapi belum jumpa yang sesuai. Saya juga pernah cuba dapatkan bantuan dana untuk Mika kerana saya tidak mampu untuk menampung kos perubatan Mika kerana sudah berhenti bekerja untuk menjaga Mika manakala suami saya baru sahaj diberhentikan kerja.

Selain itu, saya juga menghadapi masalah pengangkutan untuk membawa mika ke klinik kerana tidak mempunyai kereta, muka tidak boleh terkena cahaya panas kalau naik moto.

Mika kini sedang dirawat di Hospital Pakar Sultanah Fatimah Muar,Johor.

Untuk mereka yang ingin membantu Mika boleh dermakan ke
112103252424
Maybank
Fadzila Ahmad

Sumber: Fb Nur Fitri Damia
Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner

0 comments: